Enes Yakici Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Hei. Som emnen beskriver trenger jeg litt hjelp til tilkobling av logic7 høytalere og forsterker til e60 2010 modell. Jeg har fått tak i alt av deler men lurer på om det eventuelt er lagt opp ledninger til forsterkeren? Er det noen som kan gi meg svar om dette? Er dette eventuelt plug and play for e60? Trenger noe å kodes om også for å få til at man kan justere logic7en i bilen osv? Håper på raske svar. Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Det er ikke lagt opp ledninger til noe utover det du allerede har. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Ingenting ligger klart, og dette må kodes for at du i det hele tatt skal få lyd. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 2 timer siden, awt skrev: Ingenting ligger klart, og dette må kodes for at du i det hele tatt skal få lyd. Den er grei, takk for svar. Da går jeg bare si det til han. Er bilen til en venn av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå