MrGulliksen Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Hei, Er det noen som har hengsler med eller uten dempere til bakluke E39 Touring til salgs? Mvh Thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGulliksen Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Fremdeles ingen som har noe slikt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Skal bytte bakluke på min i helga.. skal se om det blir noe til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGulliksen Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 5 timer siden, Flextron skrev: Skal bytte bakluke på min i helga.. skal se om det blir noe til overs Høres knallbra ut! Hold meg oppdatert a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGulliksen Skrevet November 4, 2016 Forfatter Share Skrevet November 4, 2016 Jaggu endte det opp i Hønefoss før jeg fikk tak i henglser til Bimmern.. I går kveld ble fjellgeita kjørbar igjen. Stor takk til Geir Morten på Heggem Bil og Deler! Han har eller kan skaffe det meste av gamle og nye BMW-deler. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Hvor mye måtte du ut med? Skulle hatt noen dempere jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Tviler, men kanskje @Djwik har liggende på verksted etter salg av bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGulliksen Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 On 4.11.2016 at 8.46, danskiii skrev: Hvor mye måtte du ut med? Skulle hatt noen dempere jeg og Han fikk 750kr for en hengsle. Lå visst på litt i overkant av 3500kr per hengsle hos Bilia, noe som egentlig er helt vanvittig.. Dempere må jeg også få byttet, men ser at prisen ikke er så alt for høy på eBay. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå