Gå til innhold

Ettermonteringslykter og faceliftlykter til E39 forskjellige?

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Facelift-baklyktene man kjøper fra eksempelvis Koed til E39 for ettermontering med ballaster osv. i preface, er ikke de like som de originale til facelift? Hørte nemlig fra en kar på Koed i dag at ettermonteringslykter uten bokser ikke fungerer i standard facelift-bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd en tilsvarende episode med samme scenario gjennom Koed. Jeg får det ikke til å stemme at det er laget to forskjellige lykter, da de begge er identisk utformet (man må f.eks fortsatt modifisere i karosseriet på en pre-facelift bil) og det er identiske merkinger og numre på de. Jeg kan ikke forstå annet enn at de er like, men Koed hevder hardnakket noe annet. Til historien hører det med at det ble kjøpt et ettermonteringssett på prisbud til en 2003 E39, og her sluttet LEDen å fungere etter et par dager. Hvorvidt det var noe galt med lyktene, eller om det faktisk er tilfelle at det er en forskjell, vites ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, samme jeg tenker. Har bestilt ny kontakt med kabler og ny lykt (for fjerde gang) så får jeg håpe at det er dårlig jording i kontakten som gjør at lykta svir seg. Klipper av den gamle og lodder på en ny så får vi krysse fingrene om at den nye ikke ryker også. Ellers må jeg bytte lykten IGJEN og det begynner jeg å bli mektig lei av :P Men denne gangen kjøpte jeg en lykt som har stått originalt på en faceliftbil, mens de to siste gangene har det vært lykter som har vært ettermontert i preface, så får håpe at det av en eller annen grunn er noe sannhet i hva Koed-mannen sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert lykt som kom originalt fra facelift-bil og den fungerte fjell. Så også at det faktisk var litt forskjell på dem (flere kabler som gikk her og der i ettermonteringslykter blant annet), så er det som var problemet med min :P Så da er det to forskjellige. Synes det er merkelig at de ikke har laget dem slik at man ikke trenger å borre osv. i preface når de først lager egne ettermonteringslykter, men..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...