viggo E34 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Kan selvfølgelig være toppakning, men se over alle slanger og koblinger før du konkluderer. kan å sjekke ekspansjontank toppa, det kan å være syndebukken. får å kjøpt tester for eksos i kjølevæska. evt få værksted til å sjekke det for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Er slangen under innsuget tett? Går en slange under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lrhaue Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 Skal få sjekket det imorgen, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lrhaue Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 Endelig! Nå ser det ut som det er i orden, viste seg å være luft i systemet, til min store fortvilelse. Har aldri vært henni noe som har vært så nøye med luft i systemet som den bilen der!:p men deilig å kjøre bimmeren igjen! Takk for alle gode svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Alle bmwer jeg har vert borti er selvluftans. De som kødder er som regel luftehullet/sirkilasjons hullet som sitter rett ved påfyllings lokket tett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 (endret) Noen e39 har latent varme system. Det vil si et slags termos system for kjølevæsken (ikke REST knappen jeg tenker på, det er noe annet igjen)......de er et helvete å lufte fordi de færreste vet prosedyren. Jeg har lest prosedyren en gang tidligere, men nå da jeg skulle google og finne det så fant jeg ingenting....(raskt søk) Bilene som har dette har ei pumpe og noen dingser bak plast innerskjermen bak venstre forhjul. Endret Desember 3, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lrhaue Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 Idag skjedde det no funky igjen, eller den kokte, men Igår da testa jeg bilen og den fungerte bra, kjørte 2,5 mil ish uten noe bevegelse på nåla (vanlig drift temp) men idag kjørte jeg 1.2 mil og på vei til destinasjon så begynner den å bli varm, gikk ikke på det røde men begynte å stige, bilen sto stille ca 1.5 time, og på vei hjem igjen gikk den opp på det rød. kjørte i litt "kø" gikk i 70 på e-18 men det skulle vell ikke ha noe å si? er det lufting som må til igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Forandrer nivå i kjølevæske seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 (endret) Sikker på at vannpumpa er bra? Hvis den slipper ut trykket rundt akslingen blir motoren varm når den går på tomgang / kjører i kø. Ser du små dråper i nærheten av vannpumpa rett etter motoren har gått eller mens den går? Endret Desember 4, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lrhaue Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2016 Vannpumoa er Flett ny, har ikkje sett noen lekkasjer rundt vannpumpa Ja væskenivået minker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 5, 2016 Share Skrevet Desember 5, 2016 Lette længe før jeg fant lekasje på min, viste seg å være o-ringen på tappepluggen nederst på radiator.. så lenge du ikke har vann i olje å eksos er det nokk lekasje ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå