Skulebollen Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Har en 05 mod. e61. Litt usikker på om jeg føler ettermontering av DAB er verdt pengene, så lurer på og kjøpe denne, for og få BT lyd. Og ellers bare bruke nettradio når jeg først skal høre radio.. http://www.bilkomponenter.no/products/viseeo-tune2air-wma3000a2 Vil denne funke på min bil som bare har AUX? Jeg har ikke usb. Men har ettermontert aux. Men hvordan lades denne? Har nå en Aux til BT dings men denne lades ut innen ett par timer.. Så må man fram med sigarettlader osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Denne vurderer også jeg 😊 (Har Aux USB originalt) Noen som vil dele erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Denne krever at man har 6FL USB-kontakt i midtkonsoll, og vil ikke fungere om man bare har aux. Er flere her inne som har den, og det virker som om de er fornøyde ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2016 Forfatter Share Skrevet November 12, 2016 ok, var det jeg egentlig reknet med.. Er det mye jobb og bygge om til 6FL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Du må bytte bluetooth-modul til mulf2, samt legge opp kontakten. Ikke noe hokus-pokus sånn sett. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 (endret) 1 time siden, awt skrev: Denne krever at man har 6FL USB-kontakt i midtkonsoll, og vil ikke fungere om man bare har aux. Er flere her inne som har den, og det virker som om de er fornøyde ihvertfall. Takker 👍 Endret November 12, 2016 av Tony Soprano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå