keveng18 Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Har nettopp hatt bilen min "bmw 525d touring e61 2007" inne på verksted å byttet Turbo, oljefilter og helt nytt glødesystem. Bilen starter veldig godt i minusgrader, men glødelampen lyser ikke i dashbordet! Er det meningen at den ikke skal lyse? Dette er min første bil, så jeg er ikke en ekspert akkurat Håper noen med mer kunnskap her kan hjelpe meg litt! mvh Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Hei, Regner med at glødingen ikke er så omfattende at det kommer frem på dashbordet. Glødelampe symbolet vil kun komme frem om det er behov for lengre gløding spesielt når det er sikkelig kaldt. Bilen gløder nok men ikke så lenge. Slik er det i hvert fall på min X5, og sånn har det vært på mange av de andre diesel bilene jeg har hatt. Alt er nok i orden. Otis og keveng18 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Lik var også min E82 123d. Lyste aldri når det var varmt ute, ikke før på vinteren når det var bikkjekaldt ute kom det frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keveng18 Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 2 timer siden, tthuns skrev: Hei, Regner med at glødingen ikke er så omfattende at det kommer frem på dashbordet. Glødelampe symbolet vil kun komme frem om det er behov for lengre gløding spesielt når det er sikkelig kaldt. Bilen gløder nok men ikke så lenge. Slik er det i hvert fall på min X5, og sånn har det vært på mange av de andre diesel bilene jeg har hatt. Alt er nok i orden. 2 minutter siden, danskiii skrev: Lik var også min E82 123d. Lyste aldri når det var varmt ute, ikke før på vinteren når det var bikkjekaldt ute kom det frem Nå ble jeg lettet!! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå