Gabriel Paulsen Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 hei, har en mulig bil på hånden og selger har hatt den inne på verkstedkontroll for tilbud hos forhandler. Selgeren mener han får for lite av forhandler og vil selge den privat. påpekt noen ting men det jeg lurer mest på er om noen har erfaring/vært borte i med to av punktene som kom frem- vibrasjonslyd fra midtkonsoll ved tomgang - knekklyd fra ratt bilen er sent 2007 automat og kmstand ca 110k takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 Jeg kjenner kun igjen knekkelyd fra rattet. Har det på min bil, en kompis på sin også. Vet ikke hva som er feil enda, men problemet er mindre tilstede ved mindre /smalere hjul. Frykter tannstang, men mener at det kan være øvre del av rattstamme utifra lyden å bedømme. Pass deg for ledningsbrudd til bakluke, antenneforsterker og evt tett drenering til panorama taket. Dette er feil som kommer på alle e61. Mest sannsynlig er de allerede utbedret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriel Paulsen Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 Okay, dette er e60 så slipper de andre problemene du mener har funnet en annen artikkel og da var det rattstammen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Aah. Så nå at det var e60. Har du link til den infoen om rattstammen / lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Ang. knirking, gnisse lyder fra ratt er gjenganger på E60. har selv hatt det i alle år og som otis nevnte så er det bedre med smalehjul. Dette er nå utbedret da jeg ikke gadd mer. Hos meg var det tannstaget, som knep på høyre side. rattakselkryss ble også skiftet i samme slengen. Føles som en ny bil og rattet er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Jeg funderer jo på å ettermontere servotronic om jeg må skifte tannstag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 (endret) Jeg har det Endret November 18, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Heldig er du Jeg testet en bil med det, og fikk jeg lyst på det også Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriel Paulsen Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 har ikke noe mer info egentlig. Men har lest her inne at preface hadde problem med tannstag mens på lci var det problemet utbedret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå