BimmerFan! Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Hei Hørte idag at det kom en klikkelyd i det jeg skrur på eller av varmesetet på både førersetet og passasjersetet. Har aldri hørt det før tror jeg Er det noe galt eller er det helt normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Det er nok et bittelite relè som styrer strømmen, vil jeg tro. Har det på min E61 også. Man hører det, men ikke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 2 minutter siden, Otis skrev: Det er nok et bittelite relè som styrer strømmen, vil jeg tro. Har det på min E61 også. Man hører det, men ikke godt. Saken er den at jeg aldri har hørt den før (tror jeg). Men dersom det er noe som ikke er "farlig" så er vel det helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Hører det samme i min F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 (endret) Hmm.. Har aldri opplevd det før? Hører du det godt i din ? Prøvde det samme i en E70 X5 nå, og der hørte jeg ikke det like godt som min, og ikke hver gang jeg trykket heller. Endret November 18, 2016 av BimmerFan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå