engern Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Bytta speedometer på min e36 i går kveld. Tok av rattet, hadde en liten forglemmelse når jeg skulle se om speedometeret lyste i alle pærene som ble byttet å startet opp bilen uten airbag tilkoblet. Nå lyser airbag lampen så klart. Er det mulig å få resatt den på noen måte uten å måtte betale blodpris på ett BMW verksted? Spurte om pris på det på en golf på verksted og de skulle ha 1000kr for det, regner med at det ikke koster mindre for BMW. Syns 1000kr og oppover er litt for dyrt for å slukke en lampe som tar maks 5 minutter med "jobb" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Spør heller en i denne listen som er i nærheten av deg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Kan slette den på under 1 min, har gått på tilsvarende smell selv. Har utstyr til å slette feilkoden din om du bor på Østlandet. Ellers kan du se i tråden lenket til over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 Takk. Bor på Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Jeg bor en halvtime sør for Oslo, så det er kanskje litt langt for deg. Du kan høre i diagnosetråden om det er noen nærmere deg. Om du skulle være i området med bilen så er det bare å sende meg en PM, så kan vi sikkert få til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå