Gå til innhold

E36 320i går dårligere

Joachim S Hamar
 Share

Anbefalte innlegg

Vinterbilen min har begynt å gå endel dårligere. Merker ikke noe særlig til det på vanlig kjøring, men når man sladder hår den utrulig dårlig. Orker ikke 3 gir der den orka 4 før 😛 Har gått 300,000 å vert vinterbil i mange år, så mulig den snart bare er å kaste. Men er det noen som har forslag til hva jeg kan sjekke? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.11.2016 at 0.31, MrBrum skrev:

Diagnose, evt måle og sjekke. :-) Rundt svar, men det er mye som kan begynne å bli dårlig. Drivstofftrykk? Falsk luft? Toppdeksel lekkasje ned i plugghull slik at det blir overslag og feil tenning?

Takk for svar. Har tenkt å ta diagnose. Men har bare obd2 apparat då må få kjøpt meg overgang. Suger ikke falskluft å ikke lekkasje på toppdeksel vertfall. Men skal prøve å sjekke bensin trykk. Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere E36 oppførte seg veldig likt. Da var det morken bensinslange fra pumpe ned til filter. Putret og poppet og var tungstartet. Fikk ikke nok bensin kan man si :) Luktet greit bensin og, men det er ikke rart når det ligger en liter eller ti rundt tanken. Verdt å sjekke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Julianv skrev:

Min tidligere E36 oppførte seg veldig likt. Da var det morken bensinslange fra pumpe ned til filter. Putret og poppet og var tungstartet. Fikk ikke nok bensin kan man si :) Luktet greit bensin og, men det er ikke rart når det ligger en liter eller ti rundt tanken. Verdt å sjekke iallefall.

Alt av bensin system ser fint. Var bare den ene dagen jeg hadde trøbbel med putringa. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...