awt Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Ledningsbrudd får man nå uavhengig om bilen har soltak eller ikke. Jeg har e61 uten panoramasoltak (det var kun dette som var tilgjengelig, vanlig soltak var kun på e60), og hadde nok valgt det om jeg hadde valget selv, til tross for ulempene dette medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shahz Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2016 Joa, utelukker ikke e61 bare pga panoramataket eller ledningsbrudd. Er drit kule biler. og det er jo små skavanker som er lette å holde i stand hvis man gidder Håper den 530`en ikke ser jævlig ut, og satser på at de små problemene som kommer underveis ikke er så store. Småplukk underveis går fint, så lenge motoren ikke havarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 23 timer siden, Staner skrev: Mye bra svar her! Jeg er mekaniker men sitter på skolenbenken for tiden, så jeg tar meg av vedlikeholdet selv, og følger min "egen" serviceintervall på 6000 km mellom oljeskifta. Tatt høyde for slitedeler osv, leste også at coiler og tennplugger på bmw generelt er dårlig? Noen som har formening om dette? Og som @KasperR og @Hawkon88 nevner angående elektronikken; bilen er fullspekka med utstyr, altså HUD, nightvision, softclose, soltak, osv osv osv. Er jo en god del elektronikk og greier som kan gå til helvete. Har egentlig ikke noe spesiell erfaring med BMW og elektronikken på bilene. Er det genereltsett bra? Glemte forresten å si at det er en 2008 E60, import fra tyskland Å bytte olje på 6000 km er totalt bortkastet på en relativt moderne bil. bortkastete penger om du ikke bare kjører 3000 km i året da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shahz Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 5 minutter siden, marius paulsen skrev: Å bytte olje på 6000 km er totalt bortkastet på en relativt moderne bil. bortkastete penger om du ikke bare kjører 3000 km i året da😂 Koster meg under tusenlappen for delene for oljeskiftet, og jeg er relativ tung på gassen. Better safe than sorry tenker jeg. er kanskje litt overdrevent men men, vil heller skifte oftere enn å drøye det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Den aktuelle bilen har ligget på finn.no lenge nå. Husker da den først kom, da lå den vel ute med en annonsepris på ca 250000 kr. Nå 198000 kr. Det blir jo en vurderingssak hva man synes en sånn bil er verdt når den har gått 230000 km. Jeg har sett enkelte 530i facelift som har gått alt fra 110000-160000 km, og det virker som de blir solgt når prisen senkes til rundt 250000 kr. Annonsene blir slettet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shahz Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 Bilen min legges til salgs om ikke alt for lenge, så skal ta turen ned ved stavangerområdet hvor bilen står. For satse på at bilen er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå