bjorneoen Skrevet Desember 9, 2016 Skrevet Desember 9, 2016 Har en 2009 318d E91, og fra og med i går så åpner bakruten seg plutselig uten at jeg vil det.. Det skjer ikke når bilen er låst, men så fort jeg låser opp og starter bilen, så kan det gå noen sekunder så spretter bakruten opp, og lyset i bagasjerommet slår seg selvfølgelig på.. Leste at hvis dette skjer så er det sannsynligvis mikroswitchen på bakruta som ergåen, tenkte derfor å bytte denne! MEN så så jeg og hørte i dag når ruten åpnet seg at selve låsekassen på bakluke (ikke bakruta, men låsen som bakruta festes i) fortsatt prøvde å åpne bakruten selv om den var åpen.. Den klikket flere ganger, så hvis jeg lukket igjen bakruta så spratt den bare opp igjen. Er det da mikroswitchen fortsatt eller kan det være noe annet som gjør at dette skjer? Takker for svar!
Otis Skrevet Desember 9, 2016 Skrevet Desember 9, 2016 Mener at det fremdeles kan være bryter. Alternativet er jo ledningsbrudd. bjorneoen reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2016 Skrevet Desember 9, 2016 Er som regel slakk i bryteren så den må byttes. Kan være ledningsbrudd, men veldig sjeldent. bjorneoen reagerte på dette 1
bjorneoen Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Skrevet Desember 9, 2016 Takk, da prøver jeg bryteren først!
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2016 Skrevet Desember 9, 2016 Du kjenner om det er slakk i låsen hvis du legger press på den når vinduet er lukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå