Steffen81 Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Hei, etter en lang biltur i dag begynte plutselig esp lyset å blinke konstant, og mistet motorkraft spesielt ved litt belastning på motor. det er ikke glatte veier og var ikke i nærheten av hjulspinn, var ved normal kjøring. Måtte skru den delvis av for å kunne kjøre.. Noen som har vert borti dette før? Sensor? Har hørt ar dårlig batteri kan forårsake dette, men det høres vel litt rart ut...? Litt skeptisk til å kjøre med den nå før det er fikset håper noen kan berolige meg litt😀 Setter pris på tips og råd👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Byttet dekk i det siste? Ikke noe x-drive inni bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Kan ta en diagnose for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen81 Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 10 timer siden, Eivind320x skrev: Byttet dekk i det siste? Ikke noe x-drive inni bilde? Byttet dekk i november ja, ikke x-drive 3 timer siden, tthuns skrev: Kan ta en diagnose for deg. Tusen takk, en kollega skal gjøre det for meg man eller tirsdag☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayEK Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Samme skjer med min iblant om jeg gir på litt ut av en rundkjøring, en sjelden gang i bratte bakker. Antispinn-ikonet blinker og fremdriften stagnerer - men etter noen sekunder kommer den igjen og skyter fart. Mener det er en ABS-føler som forårsaker dette i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Hei. Det er sannsynlig at det er en ABS føler som holder på å ta kvelden på din E92,slik som JayEK sa. Lite strøm kan ha innvirkning på en ABS føler eller en ledning til ABS føler som holder på å ta kvelden,ja. Men jeg hadde startet med å kjøre en diagnose,og ta tingene derifra:)Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå