Mons1 Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Hei! Om under 1 måned så vil all FM slukkes i Nordland fylke. Jeg har en 2002mod BMW 320dAT E46 med Navi Proffesional + Harmon Kardon-lyd. Det er ingen enkel måte å få modulert DAB->FM signal inn bilens originale tuner da denne og med antennefilteret ligger bak. Jeg har kjøpt AUX-kabelen og planlegger kjøp av DAB-radio med linjeutgang. Å bruke 4000-5000kr på en Denon-modul bare for å få tilbake radio i bilen blir helt søkt for meg. Så har vi dette med hvordan og hvor monterer man en slik DAB i en E46? Hvem av dere har gjort noe tilsvarende og hvilken løsning falt dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Eonon.com ny spiller og dab modul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Dension og Intravee er de eneste som har "integrerte" løsninger såvidt jeg vet, og begge disse har nok høy pris som fellesnevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå