mokka38 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 jeg har en bmw316 e46 2000 model, og når bilen blir varm begynner oljelampa og lyse rødt når den står på tomgang,eller under 1500 omdreininger på turtall, det forsvinner når jeg begynner å kjøre igjen, jeg skrur på bilen selv, men finner ikke ut av dette, jeg har skiftet olje og olje filter og ja det er olje til max på peile pinnen. er det noen som kan svaret på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Rød lampe betyr lavt oljetrykk! Nå kan det være feil lampen eller giver, men få dette kontrollert av norn som kan det! Meget viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Det er meget vanlig at det er feil med oljetrykk giver/sensor på BMW e46,jeg har erfart dette på flere e46 jeg har fikset.Men jeg garanterer ikke 100% at dette er problemet med din bil.Få noen som kan slike ting til å kontrollere den feilen slik som Otis skriver.Jeg ville ha fått sjekket den feilen så fort som mulig. Endret Desember 21, 2016 av Kristian 325 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokka38 Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 takk for svaret, jeg skal få gjort det så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå