Gå til innhold

Kompressor kit til N52B25 motor

Kristian 325
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med bruk av kompressor på N52B25 motorer?

Finnes det ferdige kompressor kit til den motoren?

Bilen det gjelder er en E92 325i med manuell girkasse og 130xxx på telleren.

Motorer sviver som den skal og alle servicer er fulgt.Den har heller ikke blitt hardt kjørt!Men jeg syns de 218hestene som denne motoren skal ha,er 218 slappe hester..Vet jo at man mister ca.30hk på drivverk,men jeg må si at jeg er skuffet over bilen sånn sett.Men ellers er jeg fornøyd:))

BMW E36 325i coupe med stor scorpion eksos hele veien,som jeg også eier,føles råere ved pådrag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok derfor:)Jeg har kjørt E46 328i coupe og 2stk E36 325i coupe nå nylig,alle med grenrør og større eksos.Alle de BMWene virker mer direkte slik som du sier Otis.Jeg syns min E92 325i virker litt mer lat,akselerasjonen er ikke like rask og så føles det ikke ut som motoren akselerere momentant fra man trykker inn gassen.Det tar liksom litt mer tid.

Så noe må gjøres med E92`n syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fant ut at ESS selger ferdig sett til den motoren jeg har (N52B25).Dumt jeg ikke har N53,da hadde det vært litt mindre jobb og penger for  å få litt mer krefter ut av E92`n.Men det visste jeg jo om før jeg kjøpte den,så jeg burde egentlig ikke klage,hehe:)Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...