Skulebollen Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Hei, har en e61 05 mod med CCC og original bluetooth. Men når jeg ringer med min Sony Xperia M så får dem jeg ringer til kun en skurrelyd. Og jeg hører ingenting i bilen. Dette var ikke noe problem med min gamle z2. Og alt fungerer helt som normalt når jeg prøver en annen tlf. Jeg har klaget på tlf og prøvd og resette den uten hell. Men jeg fikk beskjed ifra selger av tlf at muligens bilens bt modul kunne trenge en oppdatering. Kan dette stemme? Eller må dette vere noe galt med min mobiltlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 (endret) 1 time siden, Skulebollen skrev: Hei, har en e61 05 mod med CCC og original bluetooth. Men når jeg ringer med min Sony Xperia M så får dem jeg ringer til kun en skurrelyd. Og jeg hører ingenting i bilen. Dette var ikke noe problem med min gamle z2. Og alt fungerer helt som normalt når jeg prøver en annen tlf. Jeg har klaget på tlf og prøvd og resette den uten hell. Men jeg fikk beskjed ifra selger av tlf at muligens bilens bt modul kunne trenge en oppdatering. Kan dette stemme? Eller må dette vere noe galt med min mobiltlf? Funker telefonen med annet Bluetooth utstyr? Endret Desember 29, 2016 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 8 timer siden, tennbrikket skrev: Funker telefonen med annet Bluetooth utstyr? Ja, den funker feks. i arbeidsbilen der jeg har en kenwood spiller med bt og handsfree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Oppdater software på BT enheten. Beklager at jeg ikke fikk tatt det i tiden du var her, hvis du er i området igjen så kan vi ordne det. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå