kapteinh Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 (endret) Hei Jeg har en 318d 2006 mod med den berømte dsc feilen. Jeg må bytte dsc/abs enheten. Ser det er mange som selger repsett og bytte enhet, men vil en enhet fra en 2009 mod passe på min 2006 mod? Pressure sensor 1 faulty Code: 005E20 Endret Desember 29, 2016 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 (endret) Kan det vær andre årsaker til jeg får feilkoden Pressure sensor 1 faulty Code: 005E20 er kun den koden som er der. ser andre som har denne feilen å må bytte hele enhenten har også abs feil, men min abs fungerer. Fikk feilen etter jeg ikke fikk start pga lite batteri. ladet opp batteriet og prøvde å fjerne feilkoden, men får den ikke vekk. Endret Desember 29, 2016 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 (endret) Helt vanlig feilkode på defekt trykksensor. Send den til reparasjon så slipper du å kode/programmere. Anbefaler disse AC Tronics Endret Desember 29, 2016 av 540is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Desember 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2016 Om jeg skifter bare blokka, må den kodes? Er dette noe evt. Carley klarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 Bare blokka trenger ikke koding, men trykksensoren skal initialiseres med diagnoseutstyr. Lufting av systemet skal helst skje ved å kjøre pumpe og ventiler med diagnose. Tviler på at Carly klarer noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Desember 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2016 Skiftet blokken idag, da jeg fant en på en lokal vraker. jeg luftet bare på vanlig måte uten å kjøre pumpe eller ventiler. burde jeg kanskje lufte en gang til etter en liten kjøretur? alt virker ihvertfall normalt, å pedalen kjennes fast å fin. takk mvh Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå