Gabz Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 Se der, ja! Mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PettersenE39 Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Se der, ja! Mye bedre Takktakk! Kommer seg litt etter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PettersenE39 Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 Liten update! Fikk gjort litt småtteri på bilen i helga, ikke store greiene men kjekt å få unnagjort. Har gått utrolig tregt med den nye fangeren, men forhåpentligvis bør den være klar snart Fikset også lekkasjen på spylevæsketanken og fikk fikset spylerdysene! Dekselet til coilene var sprekt så da plukket jeg over dekselet fra delebilen Kjekt når alt er skikkelig og på stell Trekket på panseret var revnet og dårlig, så bytta like greit over det fra delebilen! *Nye* trekket på plass Gått over litt i understell og alt er som det skal! Fjernet like greit restene av gamle frontfangeren, siden jeg trodde at fangeren ville være klar ila. helgen. Politiet var ikke så voldsomt begeistret akkurat.. Ettersom at nesten alt i det orginale verktøysettet manglet, så fikk jeg samlet sammen omtrent komplett sett av to delebiler. Mangler kun det lille skrujernet! Ellers var det vel ikke så mye mer, demonterte facelift lyktene bak på delebilen, er noe aftermarket greier, ikke orginale, men alt i alt såg de helt greie ut. Får se om det ikke blir montering ila uka. Bilen fikk seg også en skikkelig og grundig vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PettersenE39 Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 38 minutter siden, Gabz skrev: Nice Tenkju, Gabz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå