Evopower Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Ser jeg mangler den ene av disse flappene som er foran bakhjulet. Hvilken funksjon har disse? Bør jeg bestille ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 De er der av aerodynamiske årsaker. Skal visstnok avlede luft fra hjulet slik at du ligger mer stabilt i høye hastigheter. Med mindre du jevnt og ofte ligger veldig kjapt på motorveien så tviler jeg på at du vil merke noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 Ok, det viser hvor gjennomgående utviklet disse bilene var Ja har merket at bilen har vært ustabil i det siste....neida Bestiller en slik jeg. Så blir luftstrømmen under bilen slik den var ment fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Absolutt, de har tenkt på det meste! Like greit, koster vel ikke all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå