Bmw_power 2002 Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Hei. Jeg har en bmw som ikke vil start. Er det noen har peiling hva det kan være, før jeg har sjekket pluggene og det. Men pluggene er tør og har lyst nedi plugg hullet, å sett på stemple å det er også tør. Er det noen kan forklare meg hva det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Hvilken BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 Bmw 316 1.8i 2002 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 (endret) Har du sjekka sikringa til bensinpumpa? Endret Januar 19, 2017 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 Ja eg har sjekket sikringene til bensin pumpa og sikringene til startsperre. Dem er hel, det eg ikke har sjekket er coilen og det. Å styrenheten har ikke sjekket. Har gjort rein veisensorene. Startspor går rundt, hele motoren går rundt. Har ikke sjekket gnist på pluggene. Kjenner bensin lukt til førerdøra, men ikke noe lengere fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 Får ikke gnist på pluggene på den, men eg vet at lampdasone er dårlig på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Vet ikke hvordan startsperra funker på denne, kutter tenning og bensin? sjekk opp dette. Du bør få start selv uten lambda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 Vet ikke heller hvordan startsperre funke på den, hvordan skal eg få sjekket det?Før begge sikringene er i orden på den. Ja den startet før uten lampdasone, men så slettet eg feil kodene på den. Å etter det så vil den ikke starte, å eg har tatt av minus bolen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Selvom en sikring er i orden så behøver ikke selve delen fungere. Du har vel en statisk feilkode enda? Må nesten bare søke deg fram, finnes nok info ute på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 Ja eg har sjekket begge sikringene som har med startsperre å gjøre. Ja det kan godt henne at eg har det, men eg har ikke det utstyret før å ta feilkoder nå. Har du prøvd den dem har på biltema? Hvor finne eg info på nette? Og står jo den tingen du skal se hvordan sikringer det er på tysk, så er ikke så lett å forstå sæ på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 Har ikke prövd biltema sin nei, men finner du ingen med diagnoseutstyr i närheten? Skal väre en oversikt her inne over folk med diagnose, slik at man kan kontakte den närmeste. Du må nesten bare google, startsperre "din bilmodell" og se hva du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 Last ned PDF på denne siden. Dekker mange EWS (startsperre) http://www.bimmerpower.org/index.php?topic=6121.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 Ja kan vell bare gå inn på siden her om diagnose og sånt. Ja eg får prøve å søke på Google å se hva eg finner. Ja eg skal laste den ned og se, men så var jo den på engelsk. Men får bare oversette det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 (endret) Prøvd med startgass? Hvis ikke bilen starter på startgass, er problemet gnist. Holder du tennpluggen mot jord og prøver å starte, skal du få gnist. Endret Januar 20, 2017 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_power 2002 Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 Har ikke prøvd med startgass. Skal prøve en gang til med og se om det er gnist på den. Å huske å legge den til jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå