Vetlakjetto Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Hei På min 530i 2001 modell er LCM-kaputt(MIII HW 0.2, SW4.2). Høgre blinlysa blinker heile tida. Når eg koblar dei ut så blinkar det fortare(som om pæra er død) Dette gjer seg med jevne mellomrom men kjem alltid tilbake. Resten av lysa fungerer som dei skal. Er det noko eg kan gjere før eg får bytta LCM-en for å sleppa den "blinkelyden" midlertidig? Har lest litt rundt og då blir det sagt at det trengs koding ved bytte av LCM. Har ikkje peiling på dette, men viss eg bytar med ein som er lik, går det utan koding då? Har funne ein III med HW 0.2 og SW 4.2 (samme som min) Og til slutt: Kva kan eg gjera for å hindre at dette skjer igjen? Mvh. Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 (endret) Du må uansett kode selv om du bytter til lik LCM. Ellers vil det ikke virke skikkelig. Det er mange som gjør dette, se her om noen i nærheten kan hjelpe deg: Endret Januar 30, 2017 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetlakjetto Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 Takk for svar. Går det an å montere og bruke eller må ein kode det med ein gong? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Det kan nok bare monteres, men mener nærlys og litt diverse ikke vil funke samt milliarder av feilmeldinger. Mer om dette står på forumet om du søker litt, har lest om det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetlakjetto Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Jepp difor eg spør sidan det står så mykje forkjellig rundtom. Las ein plass at viss dei var like, og bilen hadde same typen lys var det plug and play. Mens andre plasser står det at alt går fint bortsett frå at det vil vera ein raud prikk ved sida av KM-stad. Så eg tar ikkje sjansen på det og får den koda så fort som råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå