Eivind320x Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 Er det noen her som har benyttet seg av deler fra Viero/Vaico ? GS bildeler har dette som alternativ til OE, men hvordan er kvaliteten? Det er snakk om bunnpanne me filter til ZF GA6HP19Z automatkasse
Trond H. Olsen Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 Har brukt filter fra de begge gangene jeg har flushet min kasse. Ikkje nokke negativt å si om de ihvertfall.
ahj Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 1 time siden, Eivind320x skrev: Er det noen her som har benyttet seg av deler fra Viero/Vaico ? GS bildeler har dette som alternativ til OE, men hvordan er kvaliteten? Det er snakk om bunnpanne me filter til ZF GA6HP19Z automatkasse Etter det jeg har lest om uorg filter til disse kassene hvor enkelte deler ikke forsegler seg ordentlig og medfører at oljepumpa i kassa ikke får olje ville jeg bruk org filter. Men skal sies at jeg ikke har lest dette om de navnene du opplyser om her.
Eivind320x Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Skrevet Februar 2, 2017 @Trond H. Olsen Høres betryggende ut. Hadde tenkt og få byttet olje på kassa i nær fremtid. Samtidig sendte jeg mail til GS og de skrev at det ikke var noe problem. Skulle vist være bra kvalitet. ahj: Har tenkt tanken på det med passform på bunnpanna, og det er derfor jeg gjør litt undersøkelser før jeg bestiller. Er jo ikke vits å kjøpe seg problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå