Runar12 Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Lurer på om ett multifunksjonsratt fra en 1-serie 2011 modell vil passe rett inn på en BMW E46 1999 modell (som også har allerede ett multifunksjonsratt), skal bytte ettersom det er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Sjekk delenummer, men jeg tviler. Bytter selv ratt på min e46 og da benyttet jeg meg av trekk om ditt ratt på Facebook. Veldig rask type, kvaliteten er heller ingenting å klage på. Betalte vell 1250kr, og da tok han mitt gamle i innbytte. Endret Februar 8, 2017 av tennbrikket Runar12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Nei, det vil ikke passe rett på. Det er derimot mulig å få det til å passe, men det er langt fra rett frem. Knappene vil du ikke få til å virke uten en god del jobb. Runar12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå