Haug530D Skrevet Februar 9, 2017 Skrevet Februar 9, 2017 Skulle ut å kjøre nå og trykket inn clutchen men den kom ikke opp igjen og den gikk lett, har den fryst fast eller noe? jeg har ikke brukt bilen på en 3-4 dager og tempen har vært helt nede i minus 7.
hsd Skrevet Februar 9, 2017 Skrevet Februar 9, 2017 er den innclutcha da? hva skjer om du setter den i 1. og vrir på starteren? hørest mere ut som hydraulikklekkasje, enten def master eller slavecyl.
Haug530D Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Skrevet Februar 9, 2017 Clutchen er ikke på nei, om jeg prøver å sette den i gir med motor i gang så vil den ikke det.
Haug530D Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Skrevet Februar 11, 2017 Jepp, var nok fryst fast ja, la meg under bilen me varmepistol og varmet litt da ble det bra tanken var full og det var ingen lekkasjer noen sted og da jeg åpnet lufteskruen kom det ingenting før jeg varmet litt opp. Nå er jeg happy, så slapp jeg å kjøpe nye Clutch sylindrer.
matros72 Skrevet Februar 11, 2017 Skrevet Februar 11, 2017 Da har du vann i systemet. Bytt veske først som sist vist du vil unngå korrosjons skader. Vist det da allerede ikke har oppstått..
Haug530D Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Skrevet Februar 11, 2017 Ja jeg kjørte gjennom med noe ny bremsevæske, væsken i beholderen er ikke så gammel og vann legger seg på bunn, så jeg vil tro det er bra nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå