Bæver Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Jeg har en 2009 E61, hvor jeg etter å ha heist ned alle vinduene ved et "uhell" mår nøkkelen kom i klem i lomma, ikke får opp det bakre sidevinduet på venstre side. Alle andre vinduer og takluke fungere fint, men ingenting skjer med dette vinduet. Jeg hører det klikker i et relé foran når jeg trykker på knappen, men ingen lyder fra vindusheis. Har sjekket alle relevante sikringer og tatt en restart på batteriet. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Du kan kanskje forsøke med låse knappen på fjernkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Får du "anti trap window failure" melding i idrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 9 timer siden, Otis skrev: Du kan kanskje forsøke med låse knappen på fjernkontrollen? Prøvd det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 8 timer siden, Reef89 skrev: Får du "anti trap window failure" melding i idrive? Ikke sett noen feilmelinger nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Da må man enten forsøke med en annen motor eller ta diagnose å se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 2 timer siden, Otis skrev: Da må man enten forsøke med en annen motor eller ta diagnose å se på det. Må vel det. Tilbyr du en kjapp diagnose i aften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Tjoda. Går vel bra det. Kanskje vi finner utav noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå