Gabz Skrevet April 16, 2017 Forfatter Share Skrevet April 16, 2017 Jekk, hjuljern og girkassehjerne er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Den rattstammen som er elektrisk.... passer den rett på en 2001 mod med dualstage..? Og har du alt jeg trenger for å montere dette på en facelift...!? Har jeg motsvarende el-koblinger på min som trengs...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 Eneste man trenger for å bruke den i facelift er hendel fra en faceliftbil og det har jeg også Vet ikke hva som trengs til å ettermontere eller hva som er av koblinger osv. Er en komplett stamme med deksler og ekstra facelifthendel, det er alt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreashagen1991 Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 hei. pris på motorhjerne? mvh andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 2 timer siden, andreashagen1991 skrev: Gi meg et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreashagen1991 Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Gi meg et bud 800kr ? hvilken E39 kommer den fra? trenger den til en 523ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 (endret) @andreashagen1991 800 er greit for meg det. Kommer fra en 2001 520iA, men kan vel kodes til din. Ikke helt sikker selv. Endret April 25, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 Er en DME MS43. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Den GM III du har, er det en HIGH versjon og hvilket delenr har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 2 timer siden, Trond H. Olsen skrev: Den GM III du har, er det en HIGH versjon og hvilket delenr har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Ok, må visstnok ha High jeg. Siden det var det som sto i bilen fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 1 time siden, Trond H. Olsen skrev: Ok, må visstnok ha High jeg. Siden det var det som sto i bilen fra før av. Jeg har denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Denne er den som sto i, kan din brukes tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 4 minutter siden, Trond H. Olsen skrev: Denne er den som sto i, kan din brukes tror du? Ser at du bor på Askøy. Jeg bor på Hjellestad så er vel egentlig bare å komme å prøve. Jeg kan være behjelpelig med innkoding osv. Ser ut som min er litt eldre men skal ikke ha noe å si. Du kan kontakte meg på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Litt bekymret for det som står på høyresiden. Prøvd å finne ut ka UTA og LEAR står for, uten hell LEAR har jeg sett stå på LCM også. Så eg tror eg skal prøve å få tak i en som er oppført på bilen i etk`en; sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå