Soskarse Skrevet April 4, 2017 Skrevet April 4, 2017 Hei, Akkurat kjøpt meg en E90 318 dat. Var god bil å kjøre når jeg prøvekjørte den.. Hjem fra butikken merket jeg at stolene ble bare mer og mer ukomfortable. Det er sportstoler i den og det er noen vinger på siden av dem som presser mot lårene.. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Passer noen 5 serie stoler i 3 serien som er komfortable? Takk
awt Skrevet April 4, 2017 Skrevet April 4, 2017 Nei, det er ikke så mye som passer her, utenom standardsetene til samme bil. Har du fått justert setet skikkelig?
Soskarse Skrevet April 4, 2017 Forfatter Skrevet April 4, 2017 Har prøvd det meste i dag... Er stolene i F30 bedre og passer de?
awt Skrevet April 4, 2017 Skrevet April 4, 2017 Alt "passer", men om du er ute etter å kun plugge noe rett i er svaret nei.
Soskarse Skrevet April 4, 2017 Forfatter Skrevet April 4, 2017 Tenker mest på at rammen passer i hullene..
StigJ Skrevet April 5, 2017 Skrevet April 5, 2017 Lårstøtten på sportsetene i F3x er vel så store og trange som på E9x.
StigJ Skrevet April 5, 2017 Skrevet April 5, 2017 Sikkert noen med standardseter som villig vil bytte med deg.
Soskarse Skrevet April 5, 2017 Forfatter Skrevet April 5, 2017 Fant brukte på nettet til 1500 kr.. må teste en bli som har disse setene.. Har prøvd 5 serie seter og de er gode men de er vel for store?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå