RCmannen Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 (endret) Hei Blitt en del nye tråder fra meg i det siste, men så har jeg jo også en del prosjekter /problemer. Har nærmest fått kastet etter meg en M-bakfanger (kopi) til min E39. Det negative er at den er av glassfiber, og således mangler innfestning for stålbjelken. Innvendig helt nakent, bart materiale uten noe plastikkfester. Grunnet studentøkonomi og dermed ikke råd til ny fanger til flere tusen, ønsker jeg å montere den. Selv om dette kanskje blir litt arbeid... Noen som har erfaring med lignende, eller noe godt forslag til å feste den? Endret April 24, 2017 av RCmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Lim fast driten med med industrilim er mitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 6 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Lim fast driten med med industrilim er mitt tips. Har du noe spesifikt produkt å anbefale? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Tec7 funker sikkert fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 8 timer siden, RCmannen skrev: Har du noe spesifikt produkt å anbefale? 😅 essve xtreme lim, holder 250 kg. Tec7 bruker lang tid på å tørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå