Gabz Skrevet April 24, 2017 Skrevet April 24, 2017 Så denne kabelen på E87'en min hadde rustet av. Den sitter rett foran batterikassa. Har ikke merket noe i bilen så lurer på hva denne er til? Er det "skjøteledning" for det plusspunktet under panseret?
Øyvind L. Skrevet April 24, 2017 Skrevet April 24, 2017 Det er hovedkabelen som kommer ifra bla dynamo. Den bør du fikse. Du får lite lading på batteriet uten at den er tilkoblet å dynamo har ikke godt av å blir kjørt uten at den kabelen er tilkoblet batteriet. Er typisk svakhet på E87..
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Skrevet April 25, 2017 Ja okei. Mye styr med ny kabel eller? Eventuelt kjøpe kraftig kabelsko?
Gabz Skrevet April 25, 2017 Forfatter Skrevet April 25, 2017 Jaja, tenkte bare om det var noe skjøt like etter sånn at hele kabelen kan byttes. Men får vel bare kappe av den gamle skoen og montere en ny
Øyvind L. Skrevet April 25, 2017 Skrevet April 25, 2017 (endret) Jeg skjøtet min å satte på en kraftig kabelsko. Det er en del styr å bytte hele kabelen ja. Endret April 25, 2017 av Øyvind L. Hawkon88 reagerte på dette 1
Gabz Skrevet April 26, 2017 Forfatter Skrevet April 26, 2017 Se der ja Skal få orden på det i kveld tenker jeg. lagunilla reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå