Gå til innhold

Clutch's E39 540IAT, Til salgs!


Clutch
 Share

Anbefalte innlegg

ble ikke det, orka ikke å dra til lillesand for å hente de...

hadde heller ikke rukket å få de på til bmw ccn treffet på bjerke. kan heller ikke prioritere felger nå heller, du så jo hvordan det gikk på eu med e60n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Clutch skrev:

ble ikke det, orka ikke å dra til lillesand for å hente de...

hadde heller ikke rukket å få de på til bmw ccn treffet på bjerke. kan heller ikke prioritere felger nå heller, du så jo hvordan det gikk på eu med e60n :P

ja var det ja! bra ;) bare å få fiksa e60´n og solgt den! :D

så du kan bruke alle pengene på denne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Freakshow skrev:

ja var det ja! bra ;) bare å få fiksa e60´n og solgt den! :D

så du kan bruke alle pengene på denne! :D

Haha 540'n skal da få litt oppmerksomhet da :D men har også en annen hobby som ikke er så billig heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, var på vei til hytta I går, da bilen bestemte seg for gå varm. Rett inn til sida, på en parkeringsplass og av med motoren. Så raskt at det var en liten sprekk I radiatoren, som kjølevæsken pipplet ut av. 

Fikk helt på nok vann til at jeg kom meg hjem til faren min uten problemer. Tok deretter en tur til biltema, for å teste ut radiatorsementen de har. Den skal klare å tette igjen små sprekker og hull. 

Den tettet sprekk helt frem til nå, da den sprakk opp igjen ](*,) neste blir å plukke ut radiatoren og ta den med til batteri og radiatorservice as her I byen. 

IMG_20170519_175227.thumb.jpg.9554d8e29fddd206ba608c5e1ff79ae6.jpg

Sprekken er I veggen, hvor sylinderformet delen begynner.

IMG_20170520_145625.thumb.jpg.39835f4faa656ab09e7732799623018d.jpg

Vann og kjølevæske utover bakdelen av lykta og litt rundt om :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RemyNG skrev:

Oi det var jo kjedelig, blir det hvertfall orden da. 

Kjedelig med en så liten feil som får så stor betydning for resten av bilen. Men tar nok ikke lang tid å plukke ut radiatoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånne feil som det er så irriterende og få, spesielt hvis man ikke ser hvor den kommer ifra. Men godt du fant fort ut av det.

Jada radiatoren er enkel jobb og få ut 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RemyNG skrev:

Ja sånne feil som det er så irriterende og få, spesielt hvis man ikke ser hvor den kommer ifra. Men godt du fant fort ut av det.

Jada radiatoren er enkel jobb og få ut 😁

Håper på å ha bilen kjørbar innen kort tid 😊 er ikke like morsomt å kjøre rundt I 520n 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bør vel ikke ta lang tid før den er ferdig fikset.

Hehe vel kunne vært verre. Har selv en 523 touring som bruksbil :P så vet følelsen når den andre må stå i ro 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RemyNG skrev:

Ja bør vel ikke ta lang tid før den er ferdig fikset.

Hehe vel kunne vært verre. Har selv en 523 touring som bruksbil :P så vet følelsen når den andre må stå i ro 😂

Haha. 520n er en bedre bil å kjøre syntes jeg, mer komfort. Men 540n er mer gøy, mer drag, bedre lyd og mer oppmerksomhet og god å kjøre den og da selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til batteri og radiatorservice as i stad og de sa at det ikke var noe de kunne reparere radiatoren ettersom det var hard plasten som hadde sprukket. eneste de kunne anbefale var to komponent plast lim, men bare som midlertidig løsning, eller så var det å kjøpe ny radiator ](*,) 

ny koster 2500,- hos dem og 2300 på koed, så ikke kjempe stor sum, men en liten utgift jeg ikke hadde trengt akkurat nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

glemt å oppdatere tråden her :P men bilen var oppe og gikk igjen for en liten stund siden :D ny olje og filter skiftet også :) så da kan man rette oppmerksomheten mot E60 igjen... 

stilte også ut bilen på larvik motor dag i helgen, men glemte å ta bilder av min og andres biler. tross for dårlig vær, så var det rundt 100 biler i følge BMW CCN vestfold :) møtte også selveste freakshow og hans E39 på den lokale råneplassen lørdag kveld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Clutch changed the title to Clutch's E39 540IAT, Til salgs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...