Pauls Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Har en 1-serie 2005 mod, hvor jeg sårt mangler cruisekontroll og lurer på om noen tips evt om noen her inne gjør sånt, og hvor jeg kan få tak i delene til en best mulig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Pauls reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 @Gabz takk! du har gjort det? Tips til hvor jeg kan få tak i delene og måtte du kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Ikke gjort det enda, nei. Men burde være en smal sak Får nok tak i delene på Finn, høggeren eller lignende. Ellers har jo Koed brukte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 (endret) Sitér Jeg har ettermontert cruise control på min E87 120D. Er en kurant sak. Du trenger kun ny Switch unit steering column denne dele nr for denne varierer for om du har regnsensoe osv. men for min del så brukte jeg dele nr 61319123042. I tillegg trenger du nytt deksel til ratt stamme med hull for ny spak. dele nr 61316950263 Trim panel, steering column, bottom. Du kan kjlpe disse på ebay eller finndel.no. Jeg programerte dette selv... Du finner flere veiledninger på nette, prøv google... legger med en video som eksempel.. Endret Mai 6, 2017 av bmwsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet November 5, 2018 Share Skrevet November 5, 2018 Må det kodes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2018 Share Skrevet November 5, 2018 Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå