ToreA Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Jeg har en defekt MULF med delenummer 84.21 6-948404-01. Når den er innkoblet i bil er iDrive helt på tur, uresponsiv og lyd kutter i hytt og pine. Forstår av internett at dette er veldig vanlig. Har forsøkt både dynking i elektronikkrens og baking i ovn som forsøk på å fikse eventuelle dårlige loddinger. Kan jeg erstatte denne, eks. med en som er litt nyere, uten å måtte gjøre noe koding? Tenker da spesifikt på denne på eBay med delenummer 84.21 9-111718-01. Jeg vet jeg kan installere Dension-gateway, men jeg har allerede Kufatec Fistune DAB, og bilen skal klargjøres for salg, så håpet var å billigst mulig fikse Bluetooth handsfree. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Man bør egentlig kode, men stort sett fungerer det uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreA Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Takk. Vildet som regel gå greit å gå for en med annet delenummer/nyere hardware? Min defekte har HW v10, denne på eBay har v13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Ja, så lenge den er fysisk lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreA Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Takk for info, da tar jeg sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå