MagneSS Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Har dummet meg litt ut her, så har ett lite spørsmål som jeg håper noen her inne har svar på! Bilen var tom for strøm skulle da lade, så tok dermed av + og - pole. Setter på bil lader, tenker ikke noe mer over det, helt til jeg da kommer ut og igjen og ser bakluken har siget ned..... Får ikke kommet til inn fra hullet bakarmlet bak da jeg har 2x12 sub bak som tar alt for stor plass. Reiv så ut sete bak for og finne veggen som jeg da håpet ikke var der... Noen som har noen forslag??? Litt i nød her nå Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Therese Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Har du ikke poler for startkabler i motorrommet ditt da? ... sett på strøm der så har du strøm til bakluka også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Ser du har bilde av E39, bare å tvinge nøkkelen ett hakk ekstra til venstre? så åpner den seg mekanisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Skal jaggu si folk er raske med og hjelpe 😄 BMW E39 1996. Prøvde og kjent meg litt fram med og vri ett hakk ekstra, men ingenting skjer... kan ikke knekke nøkkelen da det er den eneste jeg har og! Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 14 minutter siden, C.Therese skrev: Har du ikke poler for startkabler i motorrommet ditt da? ... sett på strøm der så har du strøm til bakluka også Tanken har slått meg men kan ikke finne noe? Og om det hadde vært det er ikke sånn at den bare går bak til batteriet den og? For Polen er jo koblet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Slik gjorde jeg det på min 1997 E39 Sedan. Dytt lokket ned så den låser seg skikkelig Vri nøkkelen 90* mot venstre Åpne bagasje luken Det skal være motstand, men ikke så mye at du må bruke skikkelig makt. Bruk litt WD40 eller låseolje, kan hende det er litt grums der. Ellers må du nok få tak i en dverg. Også må du repetere etter meg, ALDRI lad direkte på batteriet så lenge den står i bilen. Er pluss og minus pol under panseret. Endret Mai 2, 2017 av Melanki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Therese Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 17 minutter siden, MagneSS skrev: Tanken har slått meg men kan ikke finne noe? Og om det hadde vært det er ikke sånn at den bare går bak til batteriet den og? For Polen er jo koblet av Dersom du har poler under panseret så får du strøm på systemet, jeg gjorde samme blemmen på E38´n som også har batteriet i bagasjerommet. E39 og 38 er ganske like teknisk. Hadde - pol på venstre framskjerm og + pol til venstre for innsuget under et lite sort plastdeksel med et "+" tegn på. Bilen min var en 98 mod 728 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Therese Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 MagneSS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Gikk heldigvis med litt makt! Takker så meget for kjapp og bra hjelp 😃 Melanki reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå