Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 (endret) Hei. Jeg er ny her, tenkte å lufte bilen min for salg for å sjekke interessen, men emnet for bilsalg er grått og ikke mulig å klikke på, noen som vet årsaken til det? Endret Mai 5, 2017 av Bmw E-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Sikker på at du trykket på overskriften til emnet?Og ikke trykket på ikonet som man bruker for å markere emnet som lest?(Det ikonet helt til venstre for hvert emne)Det ikonet pleier å blir grått nå man trykker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 17 minutter siden, Kristian 325 skrev: Sikker på at du trykket på overskriften til emnet?Og ikke trykket på ikonet som man bruker for å markere emnet som lest?(Det ikonet helt til venstre for hvert emne)Det ikonet pleier å blir grått nå man trykker på det. Jeg trykker på "opprett" og så "emnet" og så scroller meg ned til "Kjøp & Salg" og under der står det "BMW-biler selges" (----- dette feltet er grått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Bmw E-30 og Kristian 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 1 time siden, Marius2002 skrev: Takk for hjelpen, fikk opprettet det nå. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå