Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Skrevet Mai 5, 2017 (endret) Hei. Jeg er ny her, tenkte å lufte bilen min for salg for å sjekke interessen, men emnet for bilsalg er grått og ikke mulig å klikke på, noen som vet årsaken til det? Endret Mai 5, 2017 av Bmw E-30
Kristian 325 Skrevet Mai 5, 2017 Skrevet Mai 5, 2017 Sikker på at du trykket på overskriften til emnet?Og ikke trykket på ikonet som man bruker for å markere emnet som lest?(Det ikonet helt til venstre for hvert emne)Det ikonet pleier å blir grått nå man trykker på det.
Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Skrevet Mai 5, 2017 17 minutter siden, Kristian 325 skrev: Sikker på at du trykket på overskriften til emnet?Og ikke trykket på ikonet som man bruker for å markere emnet som lest?(Det ikonet helt til venstre for hvert emne)Det ikonet pleier å blir grått nå man trykker på det. Jeg trykker på "opprett" og så "emnet" og så scroller meg ned til "Kjøp & Salg" og under der står det "BMW-biler selges" (----- dette feltet er grått..
Bmw E-30 Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Skrevet Mai 5, 2017 1 time siden, Marius2002 skrev: Takk for hjelpen, fikk opprettet det nå. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå