Desko-K Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 (endret) Har tatt diagnose med INPA pga. airbag lampe som lyser, kan noen hjelpe meg med å tyde disse feilkodene? 18 MRSA_left line error Error frequency: 6 20 MRSA_left MRSA returns error Error frequency: 130 32 MRSA_left communication error Error frequency: 256 Endret Mai 12, 2017 av Desko-K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Er lov å bruke Google altså MRSA er side impact sensor. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/801865 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 12 minutter siden, DanielStance skrev: Er lov å bruke Google altså MRSA er side impact sensor. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/801865 Takker, jeg googlet og fant treff for både side impact sensor og seat occupancy sensor/sensor for setebelte, men det virker å være den sensoren som sitter under setet på førerside. Kodene sier meg ikke så mye, er det bare å bestille ny sensor og bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Mrsa er jo hele airbag og beltestramme systemet såvidt jeg vet. Line error kan kanskje tyde på ledningsbrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 Hvordan kan jeg finne mer spesifikk info om feilkodene? Jeg har kun googlet og lest på diverse forumer, men finner ingenting spesifikt... eneste jeg kan finne er at MRSA er bmw's forkortelse for airbag impact sensor, og jeg har funnet ut hvor den sitter. Men jeg vet ikke om jeg skal bytte hele sensoren eller om det kan være noe annet... kan man teste den på noe vis? Jeg skal nå ut med førersete og sjekke ledninger, men med mindre jeg finner brudd så har jeg ikke noe annet forslag enn å bare bestille ny sensor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå