adrianlund Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 Hei, skal bestille styreledd til min e36 fra GS, noen som har erfaring med ZF Parts da disse selges til 1/4 av prisen til orginal bmw styreledd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 Zf leverer mye originaldeler til bl.a. BMW. Kjør på! Se nøye over gummimansjettene og spander nye dersom tvil om kvaliteten på de gamle. adrianlund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 (endret) GS kaller det ZF parts, men det er Lemförder som dukker opp når du f.eks legger samme delenummer inn hos autodeler.co.no. Husk at autodeler oppgir prisene ex-mva. Lemförder er dog eid av ZF Endret Mai 14, 2017 av Eivind320x adrianlund og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 Jeg har bare hatt positive erfaringer med ZF/Lemførder,har brukt det på de fleste bilene jeg har hatt:)Har tidligere kjøpt blant annet styreledd til E30 og E36 fra dem,veldig god kvalitet spør du meg. adrianlund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 Da jeg var på jakt etter deler til min, var det mange her inne som mente at Meyle HD var det beste alternativet, desverre fantes det ikke til min. Koed.no selger disse til din. Febi-Bilstein har jeg hørt ikke er like god kvalitet. adrianlund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå