Steff1f Skrevet Mai 18, 2017 Share Skrevet Mai 18, 2017 (endret) Hei ! Har en 320D 2010 automat xdrive som i det siste 4mnd har fusket litt ( 4 ganger ) 1 gang hadde bilen stått i 3 uker, og når jeg gikk for å starte den gikk den normalt på tomgang i 15-20 sek, før den stoppet. Prøvde å starte motoren igjen men da sto den og hamret i 10-15 sek på starteren før den startet, og gikk ujevnt. 2 gang skjedde det samme, bare at bilen nettop var kjørt, og var vanskeligere å få start på 3 gang hadde jeg kjørt i 30 min med tung henger, og da jeg skulle snu bilen med henger så var det null gassrespons, så stoppet motoren, og jeg prøvde og starte igjen, men det samme skjedde 3-4 gang før motoren gikk som normalt igjen. 4 gang var tidligere i dag da jeg hadde kjørt 10 min og skulle snu og kjøre opp en bakke. null gassrespons, så stoppet motoren. startet opp igjen satt bilen i N og prøvde å ruse motoren, men den hostet og hoppet gradvis opp i turtall til ca 2000 rpm da den gikk normalt igjen. satt da bilen i drive, og motoren døde. gjentok dette 4 ganger før jeg kunne kjøre derfra. Noen som har vært borti noe lignende før ? Hva er det som kan være feil ? bilen er gått ca 125000km, har fulgt alt av service Har forresten prøvd å google meg fram, men har ikke funnet noen med lignende symptomer Endret Mai 18, 2017 av Steff1f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Ta diagonse. Kan være så mye forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steff1f Skrevet September 9, 2018 Forfatter Share Skrevet September 9, 2018 Var styringsenhet for EGR kjøler som hadde tatt kveld mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå