tambur4 Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Har en BMW E46 330ci cabriolet 2005-modell med navigasjon og cd-veksler. Jeg ønsker aux inngang og dab+ radio i bilen, men ønsker å beholde originalutseendet. Cd-veksler kan ofres for aux, men hvilket sett kjøper jeg for en pen installasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Er vel dension gateway som er det som har det du ønsker. https://bilradiospes.no/produkter/bilspesifikke-tilkoblingsadapter/bluetooth-adapter-2/gpb1bm4 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 Takk for svar. Det står at den ikke fungerer dersom bilen er forberedt for telefon, noe min er. Kan jeg da bare "ofre" telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 @awt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Jeg vet ikke om noen andre løsninger enn Dension. Det med telefon mener jeg å ha lest om en gang, men jeg husker ikke hva konklusjonen var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Har nå fått dette svaret fra Bilradiospesialisten: Hei! Dette er en av de bilene hvor det nesten er helt umulig å integrere noe som helst. Når bilen har telefonforberedelse fungerer ingen av produktene vi har for å ettermontere DAB+, AUX eller Bluetooth. I aller verste fall har man også DSP som gjør systemet helt låst. Her står man igjen med 1 løsning og det er universale adaptere, slik som Highway 400 og Audio C5. Når det gjelder original antenne er denne mest sannsynlig forsterket eller filtrert som gjør at den ikke kan benyttes til å ta imot DAB+ DSP har jeg ikke. Det ender vel med at jeg nøyer meg med en aux-kabel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå