jokkeeng Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Hei! Noen som kan hjelpe meg litt med MID'en min, prøver å få resatt forbruk i min E39. Har fått resatt en gang, men får ikke opp funksjonen igjen . Holder inne BC knappen på blinklysbryteren får så opp PROG i display under speedometer også får jeg muligheten til å velge hvilken funksjon jet vil ha i displayet, trykker jeg bare "set" så får jeg opp alle som jeg kan velge mellom, trykker jeg først på cons 1 også set er det kun den jeg får opp i displayet under speedometeret. Skjer akkurat det samme om bilen står å går eller om nøkkel er i pos 1 eller 2..så jeg ble ikke klok på noen av svarene jeg har funnet på det vide nettet. Er det noen som har en formening om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Har du prøvd å gjøre det med radioen slått av? Burde være nok å holde inne BC knappen for å resette. Høres nesten ut som du er inne i en utvidet meny. Jeg har ikke store radiodisplayet på min, samt den lille kjørecomputeren, så der er det kun BC knappen som styrer funksjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 Ja, fikk det faktisk til igjen, prøvde denne gangen å være litt mer obs på hva jeg gjorde. Trykte først på klokka så set da får du mulighet å justere klokken, men istede trykte jeg BC knappen på blinklysbryteren igjen, å da fikk jeg lov å resette alt jeg ønsket. Finner ikke denne metoden i noen instruksjonsbøker eler noe..litt forvirrende at det skal være mange forskjellige måter å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 Dette er det som vises etter du trykker på klokka så holder inne BC som da gir mulighet til å resette, skriver dette I tilfelle andre sliter med det samme. Dette er med tenning i posisjon 2, ved bil igang står det km/h der det står cod nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå