Christianrisan Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 (endret) God dag! i oslo by skjer det mye shit... noen som har klart og brekke av listen ved sidespeilet og listen ved fører døra prøver og google meg frem til hvor jeg kan kjøpe ny list til døra og ny plastikk? ved sidespeilet men finner ikke ting. noen som ved hvor jeg får kjøpt dette? vet jeg kan kjøpe nytt sidespeil men disse kommer kun komplette og koster skjorta.... Hjelp!! Takk for svar på forhånd Endret Mai 23, 2017 av Christianrisan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Da har du ikke letet godt nok. www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christianrisan Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 takk!! men finner ikke deksel til speilet.. kun beskyttelsen under Plastikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 (endret) Komplett speil med deksel til en akseptabel pris. Edit: I og med at speilhuset er oppgitt som shadowline, så ser det ut til at dette sitter fast på speilhuset, og dermed må du bytte hele. Endret Mai 23, 2017 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå