Gå til innhold

Valg nytt tak til cab


fxslin
 Share

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg litt hjelp/input.

Skal til å bestille nytt tak til Z3'n. Hadde vel bestemt for en i Danmark. Men begynte sjekke litt rundt for sikkerhetsskyld og et virvar av mulig stofftyper kom opp.

Har funnet en i USA som er av stoff typen sailcloth vinyl fra Haartz. Etter å ha lest litt om denne så virker det som bra alternativ til dyrere canvas varianter.  

Noen som har erfaring med denne stofftypen eller noen erfaringer i det hele tatt om ulike varianter? Står mye om dette på nettet men lite om erfaringer over tid.

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt/byttet kalesje en gang, og da kjøpte jeg vel "stayfast", eller relativt standard kalesje. Kan anbefale cabrioworld der jeg handlet - de var helt rå på kort leveringstid. Kan vel også lønne seg å kjøpe vaiere/tension cables samtidig i tilfelle de originale er røtne. Hvis du har plastvindu i dag vil jeg sterkt anbefale å kjøpe kalesje med glassvindu. Natt og dag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/25/2017 at 23.47, Werther skrev:

Har kjøpt/byttet kalesje en gang, og da kjøpte jeg vel "stayfast", eller relativt standard kalesje. Kan anbefale cabrioworld der jeg handlet - de var helt rå på kort leveringstid. Kan vel også lønne seg å kjøpe vaiere/tension cables samtidig i tilfelle de originale er røtne. Hvis du har plastvindu i dag vil jeg sterkt anbefale å kjøpe kalesje med glassvindu. Natt og dag........

Jeg endte opp med en fra danmark (mbb.dk) i samme stoff som orginalt men med plastvindu.  Poster vel en update i tråden min når jeg får installert den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Drar frem denne tråden igjen, jeg. Har funnet lekkasje(r) i bakvinduet på Z3n, så det MÅ byttes. Men så går jeg mer nøye over resten av taket, og her må det skiftes en god del utslitt søm. 

Forstår jeg det rett med at det medfølger nytt plastvindu i prisen på komplette tak, hos Lars i DK? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...