Thkrist Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Trenger gode råd. Har en 525d automat som trenger ny motor, på utkikk etter en 530d. De jeg har kommet over er med manuell kasse. Har ikke prøvd dette før, fint om jeg kan få noen råd om hva jeg må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 E39 eller e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thkrist Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 E39 facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 (endret) 30 minutter siden, Thkrist skrev: E39 facelift Det skal ikke være noe problem å kjøpe motor med manuell kasse. Du flytter bare over flexplata, converteren og kassa fra den du har. Når det gjelder 525 kontra 530 som motor, vil jeg tro det er nok bare å flytte over hjernen og at ledningsnettet eller, er likt. Men akkurat det kan sikkert andre svare bedre på enn meg. Vet bare at på e39 er slike ting mulig, mens e60 eller nyere er mer omfattende. Endret Juni 9, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thkrist Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Så bra. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Har 3.0d samt Alpina 3.0d motorer på lager. Send pm ved interesse. Kan leveres som TRF 3.0d med medhørende modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Røske ut pilotbæringen, og flytte over svinghjul. Ikke verre en det, mekanisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå