Slavearbeider'n Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Sikler på nye 18'' felger, veldig gira på OZ Futura men de er vanskelige å oppdrive i 18'' og 5x120. Har funnet noen som er 18'' 4x108, men som allerede har vært sveist og fyllt igjen. Og deretter borret. Er det nok metall igjen til at det går ann å borre felgene til 5x120 og det fortsatt er sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 (endret) Borring spørs ofte mest på baksiden, men futura bruker somregel å ha plan bakside. men eg hadde aldri ville sveist felger for 2. gang. Aluminium er ett material som det blir ganske mye spenninger i ved sveising, selv samler jeg på felger men sveiste felgsenter tar jeg ikke i med ei ildrake engang. Det eg meinar er ei bedre løsning for deg, er å finne 5x112 felger. Dem er det mye av i Futura, så kan du bare borre 5x120 mellom de originale hulla. Så sparer du deg også 3000 i sveising, du slipper å være redd for at spenningene utvikler seg til sprekker og du har ikke ødelagt originaliteten til hjula totalt heller. edit: men er den originale boltsirkelen 5x120? for om du freser bort det feste til senterkapselen så kan jo det gå dette. men igjen, det er jo litt kjedelig å sitte igjen med hjul som kanskje har kosta deg 25 000 etter oppshining som er vanskelig å selge pga dem har vert "rota med" Endret Juni 11, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå