LarsE1974 Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Hei folkens. Tenkte å slutte å reklamere for en bilforhandler på bilen min (E61 M5) og tenkte å skaffe meg et par nye skiltholdere. Fant et par kule på Finn, men de var dessverre utsolgt. Er det noen som vet hvor man får tak i slike, alternativt et substitutt? Jeg likte at skrift etc var i 3D. Ellers har jeg også lurt på om jeg skulle bytte til grill (riktignok matt) slik som på bildet under. Men jeg synes det da kanskje begynner å bli bittelitt mye M-greier på bilen. Hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 (endret) Litt om skiltplater her: og mange å velge mellom her _________________________________ Og ang. grill så synest jeg at dersom du først skal ha svart grill bør den være blank og uten m-farger. Kanskje noe sånt: http://www.ebay.com/itm/Gloss-Black-Front-Grilles-Grille-Double-Line-for-BMW-5-Series-E60-E61-2003-2009-/232205735133?hash=item36108a54dd:g:EKoAAOSwo4pYeXfp&vxp=mtr Endret Juni 16, 2017 av Poppy awt, LarsE1974 og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Poppy, du er min helt her inne. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 (endret) 7 timer siden, LarsE1974 skrev: Hva tenker dere om det? Du spør hva jeg tenker, så da svarer jeg like gjerne ærlig: alt med "M-Power, M/// Power" osv. er tacky. Stikk innom vegvesenet, bestill helt svarte skiltplater til 40,- eller hva det koster. Mye bedre. Har du en M5 trenger du virkelig ikke skrive M overalt på bilen. Endret Juni 16, 2017 av sluquet hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå