Klaudi Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Hei ! hadde litt problemer med mine luftbelger på 530D 99 mod men etter at jeg fikk kobla til inpa så fikk jeg fikset alt, men så kom jeg på noe er det mulighet å gjøre noe så mann kan styre luftbelgene mens man sitter i bilen? liksom sette inn en knapp eller 2 :)? feks jeg vet at land rover har noe sånt også har sett denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Nå er det vel slik at de med knapp i bilen har luft både fremme og bak, mens E39 kun har bak som en nivåregulering etter hvor mye last du har i. Så ser ikke helt poenget med noe sånt på E39. Ser heller ikke helt hvordan du skal få det til uten å bruke diagnoseverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2017 Har inpa, kan styre opp og ned men med tanke på sommerdekk og noen veier som er dårlig osv så tenkte det var mulig... lure luftbelgene ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2017 Share Skrevet Juni 29, 2017 Det er jo selvsagt mulig. I teorien ikke så vanskelig heller. @Alpejohn her inne holder på med noe lignende, ihvertfall mht can bus og styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå