TommyL Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Hei! På min 2006 E60 så har jeg en liten klakkelyd med en gang jeg beveger rattet, under panseret. Begge veier. Merker ikke noe under kjøring, men hører den når jeg beveger rattet når den står stille. Er dette slakk i styresnekke? Noe jeg kan gjøre for å sjekke selv? MVH Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Vi et par stykker her inne som har samme feil. Såvidt jeg vet er det ingen som har kommet med en konklusjon enda. Si gjerne ifra om du finner feilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 Ok. Da virker det ikke som om det er et nært forestående styresnekke havari ihvertfall. Jeg bryr meg egentlig ikke noe om det, da jeg ikke merker noe når jeg kjører. Var mest redd for at det kunne være starten på noe alvorlig. Skal si fra om jeg finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Har du dårlig selvoppreting og ulyder i rattet ved stillestående svinging inni bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2017 Har ikke merket noe til noen av delene...enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå