ESveen Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Hei. Driver å bytter veivhusvent m. Alle slanger på en 2003 E39 m54 2.2. Demonterte alt å fant mye gugge i stussen ned til peilerøret. Dro ut peilerøret å fjerna gugga og blåste rent. Problemet er at jeg kjenner ikke trykkluft igjennom stussen ned til enden (røret ned i sumpen). Kjører på med wd40 i stussen og det renner ikke etter. Er dette riktig? Ser ikke noe gørr noen steder. Ser at røret har dobble vegger. Bare å montere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Om eg forstår deg rett så kjenner du ikkje at luften kjem ut i botn, om du bles inn i den stussen der røyret frå veivhusventilasjonen kobles på? Isofall er røyret tett. Eg blåste gjennom der med munnen mens eg holdt for holet i toppen, og kjente da at det kom luft ut i botn, når eg bytta på min M52TU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 Stemmer. Har prøvd trykkluft, blåsing, veske å stikke opp med en kobberwire. Stopper momentant. Kommer ikke mer guff når jeg fører noe ned i røret. Litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Hvis eg hugsar rett så skal den utstikkaren lede ned i den ytre delen av røyret. Så går peilepinnen i midten, sjølvsagt. Er nok ikkje enkelt å stake opp i den ytre delen av røyret. Meiner eg las at folk hadde lagt det i diesel over natta, for å løyse opp i gromset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå