BMW124 Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Hei. Lurer litt på å innvistere i H&R senkefjører til BMW e90 med m-sport understell. Noen som har erfaringer med dette oppsette og hvordan kjøregenskaper blir etter bytte av fjører. Personlig liker jeg m-sport oppsette veldig godt. Legg gjerne inn bilder av din bil med H&R senkefjører. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Jeg satte H&R med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere. For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW124 Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 39 minutter siden, Mr B skrev: Jeg satte H&R med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere. For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag. Akkurat jeg syns M-sport er optimalt på stivheten, men vil kun ha senkefjører for å senke bilen for bedre utseende. Vil ha dekkene nærmere skjermer foran og bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidelio Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Syntes H&R oppleves ganske så likt som m-sport, komfortmessig. BMW124 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 På fin vei er det temmelig likt ja (M-sport har vel litt andre stabstag i tillegg, ikke noe vi dødelige merker til daglig), men H&R er hardere over asfaltskjøter, fartshumper osv. På ingen måte plagsomt da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wSax Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Jeg synes H&R fungerer helt greit på vanlig vei, men de kan kanskje være litt stive over dumper og asfaltkanter, som blir nevnt over her. Mener Eibach er litt nærmere m-sport på komfort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW124 Posted July 4, 2017 Author Share Posted July 4, 2017 On 2.7.2017 at 19.06, Eselfjes skrev: Jeg synes H&R fungerer helt greit på vanlig vei, men de kan kanskje være litt stive over dumper og asfaltkanter, som blir nevnt over her. Mener Eibach er litt nærmere m-sport på komfort. Takker for innspill. Må kanskje vurdere Eibach senkefjører istedenfor 🤔 Føler selv at jeg ikke kan ha stivere oppsett en M-sport orginal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts